Regulamin sprzedaży
- Sklep internetowy jest własnością TOMALA ELITE GROWTH LTD, Flat 3 331 Brownhill Road, SE6 1AL London tel. +48 600 473 533 email: hello@kamiltomala.pl (zwany dalej: Sprzedawcą).
- Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
a) Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w zakresie niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą lub zawodową;
b) Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą.
c) Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
d) Kupujący – osoba fizyczna posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupu. - Składając zamówienie Kupujący zawiera ze Sprzedawcą umowę na odległość oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Sprzedawcę.
- Dane osobowe umieszczone są w bazie danych i przetwarzane wyłącznie dla potrzeb Sprzedawcy, zgodnie z polityką prywatności.
- Sprzedawca nie przetwarza danych związanych z kartami kredytowymi. Dane te są pobierane i przetwarzane bezpośrednio przez firmy realizujące płatność dla Sprzedawcy, na oddzielnych, zabezpieczonych bezpiecznym szyfrem, stronach.
- Kupujący ma prawo do wglądu swoich danych oraz ich poprawiania, jak również może żądać uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
- PROCES ZAKUPOWY:
a) Dokonanie zakupu odbywa się poprzez wybór produktu/usługi oraz dokonanie zapłaty.
b) Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego, komórkowego lub adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia i kontakt w sprawie złożonego zamówienia.
c) Nieprawidłowo wypełnione formularze nie będą realizowane.
d) Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyłączeniem okresów kiedy przeprowadzane są konserwacje serwisu.
e) Zamówione towary są wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej i kuriera. Usługi są realizowane w miejscu realizacji usługi.
f) Koszty przesyłki zależą od sposobu płatności i wartości zamówienia i obliczane są indywidualnie na stronie z zamówieniem. Kosztami przesyłki obciążany jest Kupujący, z wyjątkiem zamówień, przy których koszt wysyłki na podanej stronie zostanie obniżony do 0 zł.
g) Zapłata za towar i przesyłkę może być uiszczana przelewem na wskazane na stronie zamówienia konto bankowe, za pośrednictwem jednego z systemów płatności on-line lub przy odbiorze przesyłki.
h) Formalności związane z rozliczeniem transakcji są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy przewozowej.
i) Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień. - Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, Sprzedawca niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym Kupującego. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.
- Kupujący udziela Sprzedającemu pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług w imieniu Kupującego z firmą przewozową (Poczta Polska S.A.) w celu przesłania za ich pośrednictwem zakupionych produktów.
- Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni i zależy od wyboru dostawcy i od tego, czy zamówiony towar jest aktualnie w magazynie. Zazwyczaj czas ten wynosi do 1-3 dni.
- W przypadku braku towaru w magazynie, Sprzedawca niezwłocznie informuje o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
- PROCEDURA REKLAMACJI
a) W przypadku gdy towar/usługa ma wadę Kupujący ma prawo składać reklamację przesyłając ją na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy.
b) Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Kupującego, przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku złożenia niekompletnej reklamacji Sprzedawca wezwie Kupującego do jej uzupełnienia.
c) Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. - PROCEDURA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
a) Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.
b) Powyższe uprawnienie przysługuje także Przedsiębiorcy na prawa konsumenta.
c) W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy następuje zwrot kwoty odpowiadającej wartości produktu. Zwrot dokonywany jest na rachunek bankowy Kupującego. Koszt dostawy nie podlega zwrotowi. - Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane (paczka nie została wysłana) istnieje możliwość zrezygnowania ze złożonego zamówienia. Należy wtedy skontaktować się ze Sprzedawcą.
- Oferta jest ważna na terenie Polski oraz jeśli jest możliwość wyboru innego kraju, również za granicą.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, który nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w niniejszym regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej. Do umów zawartych przed zmianą regulaminu stosuje się wersję obowiązującą w dacie zawarcia umowy
- W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt ze Sprzedawcą.